Više boja, manje teksta: YouTube testira novi dizajn
"Material" je do sada bio zastupljen na korisničkim sučeljima i sistemima kao što je Android, a krasi ga naglašenje ikonica i fotografija nauštrb teskta.
Novi izgled trenutno je dostupan samo web developerima, ali iz priloženih screenshotova koje je usputpio Mashable, primjetne su značajne vizuelne razlike koje daju naglasak bojama i ključnom sadržaju, a manje opisnim detaljima i podacima.
Od svoga osnutka 2005. godine, YouTube je nekoliko puta mijenjao izgled svoje web stranice, mada je detaljni vizuelni identitet u obliku logoa i nakon 11 godina ostao isti. Ipak, iako je logo postao i ostao jedan od najprepoznatljivijih brendova globalnog interneta, YouTube je 2012. godine odlučio odbaciti svog slogan - Broadcast Yourself.
Novi izgled trenutno je dostupan samo web developerima, ali iz priloženih screenshotova koje je usputpio Mashable, primjetne su značajne vizuelne razlike koje daju naglasak bojama i ključnom sadržaju, a manje opisnim detaljima i podacima.
Od svoga osnutka 2005. godine, YouTube je nekoliko puta mijenjao izgled svoje web stranice, mada je detaljni vizuelni identitet u obliku logoa i nakon 11 godina ostao isti. Ipak, iako je logo postao i ostao jedan od najprepoznatljivijih brendova globalnog interneta, YouTube je 2012. godine odlučio odbaciti svog slogan - Broadcast Yourself.
Primjedbe
Objavi komentar